Vlees.nl erkent het belang van transparante communicatie en een open, respectvolle dialoog.
Op LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram en YouTube posten we recepten, tips, nieuws en informatie over onze activiteiten en initiatieven. We volgen de gesprekken en nemen er soms aan deel als we feitelijke informatie kunnen verstrekken en kunnen helpen met hetgeen waarnaar men op zoek is.
Voor het contact met ons en de gebruikers via onze social media gelden de volgende richtlijnen.
- U bent welkom om uw gedachten en meningen te delen zodat we allemaal van elkaar kunnen leren. Doe dit echter wel met respect voor elkaars mening, normen en privacy.
- Wees beleefd en gepast, zelfs als u het ergens niet mee eens bent. Vloeken, discriminatie, intimidatie, beledigingen en dergelijke worden niet door ons getolereerd. Je bent zelf verantwoordelijk voor je woorden en daden, ongeacht waar je je bevindt, zelfs in de online wereld.
- Als u content op onze social media pagina’s deelt (inclusief doch niet beperkt tot afbeeldingen, video’s, reacties en links), geeft u ons toestemming om deze in alle gevallen kosteloos door te plaatsen, te gebruiken en/of te kopiëren.
- We streven ernaar om op zo veel mogelijk vragen en opmerkingen te reageren, maar behouden ons het recht voor om dit naar eigen inzicht te bepalen.
- Wees transparant. Geef geen reacties en deel geen content via een nepprofiel op social media.
- Blijf bij het onderwerp. Deel reacties en informatie die betrekking hebben op het onderwerp.
- Houd in gedachten dat content die door anderen op onze social media pagina’s is geplaatst niet onze mening of visie vertegenwoordigt.
- Tenzij anders bepaald, is Vlees.nl eigenaar van alle eventuele intellectuele eigendomsrechten op alle content die door Vlees.nl op onze social media kanalen wordt gedeeld.
- We behouden ons het recht voor om reacties en content te verwijderen dan wel melding te maken van profielen die deze richtlijnen schenden.
- Houd er rekening mee dat we zelf of met behulp van derden zoeken in social media naar relevante en openbare content. We doen dit om onze diensten te verbeteren of om problemen op te lossen of vragen te beantwoorden.